×

Merkcreatie

Naast herkenning zorgt een sterk merk voor duidelijkheid en houvast voor je klanten en medewerkers. Je merk is een uniek verkoopargument; dat wat jouw zaak zal onderscheiden van een ander. Het is een combinatie van symbolen, gedrag en communicatie en wordt in alles weerspiegeld waaronder je logo, website, drukwerk, …

Merkidentiteit

Elk merk heeft zijn eigen identiteit, dat wat het uniek maakt. Om de identiteit van je zaak te achterhalen dien je onder meer stil te staan bij de kernwaarden, missie, visie, doelgroep en communicatiestijl die bij je zaak passen. Dit zomaar even neer

Huisstijl

Een goede huisstijl bestaat uit typografie, logo, kleurgebruik en kenmerkende vormen en zorgt voor herkenning. Het logo kan op twee manieren gecreëerd worden:

Logo

Het logo maakt deel uit van je huisstijl en verwijst vaak al naar de activiteiten of specifieke kenmerken van je zaak. Het logo kan op twee manieren gecreëerd worden:

Naamcreatie

Een passende naam voor je onderneming bedenken is niet de makkelijkste opdracht. Je dient rekening te houden dat men je merknaam kan uitspreken, onthouden, spellen, hij iets zegt over wat je hen te bieden hebt – of die hen nieuwsgierig maakt én da

Branding

Een passende naam voor je onderneming bedenken is niet de makkelijkste opdracht. Je dient rekening te houden dat men je merknaam kan uitspreken, onthouden, spellen, hij iets zegt over wat je hen te bieden hebt – of die hen nieuwsgierig maakt én da