×
crmart
Marketing Specialist bij CRM Group

Merkidentiteit

Elk merk heeft zijn eigen identiteit, dat wat het uniek maakt. Om de identiteit van je zaak te achterhalen dien je onder meer stil te staan bij de kernwaarden, missie, visie, doelgroep en communicatiestijl die bij je zaak passen. Dit zomaar even neerpennen zonder hiervoor de nodige oefening te maken, kan leiden tot een resultaat die in realiteit niet bij je zaak past en niet natuurlijk zal aanvoelen. Hierdoor zal je vroeg of laat door de mand vallen en mensen het idee geven dat je al die tijd slechts een rolletje hebt gespeeld. Om mensen aan je merk te binden is vertrouwen nodig en dat creëer je onder meer door consistent gedrag te vertonen. Daarom hebben we een traject uitgestippeld dat stap voor stap leidt tot de ware identiteit van je onderneming.
Door de juiste vragen te stellen en oefeningen te maken weet jij binnenkort welke communicatiestijl bij je past, welke type klanten je binnen je doelgroep hebt en hoe je je communicatie afstemt per type (wat je verkoopkansen zal verhogen), welk beeldmateriaal bij je zaak past, hoe je huisstijl er idealiter dient uit te zien, … Dit traject is perfect voor start-ups, bij rebranding of om je communicatie intern en extern te versterken.
Een unieke identiteit voor je zaak creëren?

crmart
Marketing Specialist bij CRM Group