Bel: 056 36 14 94 Vandaag gesloten

Primeur op de verzekeringsmarkt!

Voor het eerst is er op de Belgische en internationale verzekeringsmarkt een virtuele support assistent met artificiële intelligentie die u 24/7 zal begeleiden bij al uw vragen of problemen rond Insusoft, hardware en telefonie!

U kan onze virtuele supportmedewerker terugvinden op onze portaal site: portal.crm.be 
Op basis van uw CRM Pack kan onze chatbot met artificiële intelligentie u verder helpen.
(Type A: enkel Insusoft vragen – Type B en C: Insusoft en hardware – Type D: Insusoft, hardware en telefonie)

Als onze virtuele support assistent uw probleem of vraag niet kan oplossen, wordt er automatisch een ticket aangemaakt voor u zonder dat u verder iets hoeft te doen, daarna zal één van onze support medewerkers u terug contacteren om u verder te helpen of begeleiden met uw vraag of probleem.

Door onze virtuele support assistent veel te gebruiken bij uw vraag of probleem zal hij er voor zorgen dat u sneller geholpen bent, ook in het weekend en na de kantooruren!

Onze support medewerkers gaan u sneller kunnen terug contacteren bij een moeilijke vraag of groter probleem, tevens gaan zij al op de hoogte zijn van uw probleem en wat er al mee gebeurd is om u zo sneller te kunnen helpen… en dit allemaal door onze chatbot!

Wij kijken er alvast naar uit om jullie een NOG betere en vooral snellere service te kunnen bieden met onze nieuwe virtuele support assistent!

 

Tips en tricks:

Het is beter om een gewone vraag te stellen aan de chatbot zoals:

  • “Mijn printer werkt niet meer.”
  • ”Ik ontvang geen mails.”
  • “Kan ik de maatschappij wijzigen op een kwijting?”.

 

U kan ook de voorgemaakte knoppen per afdeling gebruiken die u verder kunnen begeleiden tot een mogelijke oplossing van uw probleem.

Als de chatbot echt geen antwoord weet, kan u daar automatisch een ticket (case) laten aanmaken door de chatbot … en dit zonder dat u verder iets moet ondernemen!

Via de knop handleidingen in het onderdeel “Insusoft 2020” kan u op een heel makkelijke manier de handleidingen per onderwerp opvragen, dit kan u ook een heel stuk verder op weg helpen bij eventuele problemen of handelingen die niet onmiddellijk lukken. 
(U kan ook gewoon “handleidingen” typen, dan kom je onmiddellijk in het kenniscentrum van de chatbot)

Het chatbot team CRM Group.