Bel: 056 36 14 94 Vandaag gesloten

Veel gestelde vragen

Waarom wordt, in tegenstelling tot bij bepaalde andere aanbieders, een kleine opzetkost en beheersvergoeding aangerekend voor het gebruik van de klantenzone?

  • Een klantenzone die u geen Euro extra opbrengt of net kost omdat bepaalde klanten het actieve polisrapport doorsturen naar uw collega om de hoek, en finaal beslissen met een andere makelaar in zee te gaan omwille van een voordeligere totaalpremie ?
  • Een effectieve Lead Generator die uw jaarlijkse beheerskost omzet in heel wat nieuwe zaken die u een veelvoud opbrengen? 

We hanteren hier hetzelfde principe als met onze online communicatie – oplossingen (Assurmifid website, nieuwsbrieven, facebook kantoorpagina, …).

Net zoals je quasi kosteloze alternatieven vindt voor schijnbaar ‘gelijkaardige’ websites ontbreekt een duurzame investeringsstrategie. Websites die niet dynamisch worden bijgewerkt, onderhouden en gevoed verdwijnen op termijn onderaan de zoekresultaten in de zoekrobots. 

Of de verouderde code wordt onvoldoende ondersteund door de nieuwe browsers en hackers krijgen vrij spel. Zo maken ze in mum van tijd uw site onbruikbaar of ontfutselen ze cruciale info van uw klanten…

Dan mag je initieel maar enkele honderden euro’s kosten aan je site hebben gespendeerd; het blijft een kost want uw online strategie heeft nooit optimaal gefunctioneerd en gerendeerd. 
U kan opnieuw een website bestellen en bekostigen om er wederom zo goed als niets uit te halen.

Datzelfde geldt voor het klantenportaal. CRM biedt u niet enkel een klantenzone waarbij de geboden transparantie enkel maar tot bijkomende vervelende vragen leidt van uw klanten.  

We gaan functioneel veel verder dan klassieke IT – ontwikkelaars en zorgen dat u de kleine investering die deze bijkomende ontwikkeling vereist meermaals terug verdient door uw zorgplicht om te zetten in productie – opportuniteiten die zowel de belangen van uw klant als deze van uzelf dient.

0 € * multiplicator 0 of zelfs negatieve factor met een ‘gewone klantenzone’ blijft 0 € of verlieslatend,

vermits u met een klassieke klantenzone van andere providers eveneens heel wat tijd moet spenderen om alle info correct en toegankelijk te presenteren vanuit uw digitaal archief.

Een concreet en deugdzaam business model ontbreekt…

  • ROI (return on investment) CRM FEATURE:
  • LEAD GENERATOR KLANTENZONE 

    Wij bieden u niet enkel een portaal dat transparantie biedt op vlak van klant-, polis- en schadegegevens aan uw klanten, maar suggereren uw klanten bij het aanmelden op basis van zorgvuldig afgelijnde profielen (zelfstandigen, particulieren, dokters, …) en reeds actieve bij u onderschreven polissen ook vaak voorkomende risico’s in hun categorie waar nog geen dekking voor geldt. 

    Dit zet verzekeringsnemers aan om even verder te denken over mogelijke risico – blootstellingen waar ze zich voordien niet altijd bewust van waren.

    Uiteraard wijst deze zone uw klanten nog altijd door naar u als preferente partner en vertrouwenspersoon om bijkomende info, advies of de juiste polis aan te leveren.

    Eveneens kan men bijkomende zaken melden in het portaal zoals het melden van een kindje op komst (ikv mogelijke aanpassing familiale polis), zoon- of dochterlief die afstudeert en een praktijk begint (ikv ba uitbating, vapz, ipt, gewaarborgd inkomen, rechtsbijstand, …) , renovatie en/ of nieuwe investeringen (tuinhuis, zonnepanelen, …)

    Zo komt u dankzij onze intelligente systemen tegemoet aan uw zorgplicht als makelaar, en is het ook een goede zaak in het kader van uw fidelisering en productie – doeleinden. 

    Totaal verzekeringsklanten zijn loyaler en worden beter bediend.