In de ruim 25 jaar dat CRM Group bestaat, is er op het gebied van IT namelijk heel veel gebeurd. Webshops kenden een ongekende opmars, mobile devices gingen de markt domineren, en opwindende technologieën als Artificial Intelligence en de cloud deden hun intrede. Als gevolg van die ontwikkelingen zijn bij onze (potentiële) klanten nieuwe bezorgdheden ontstaan, en daar willen wij nu in de eerste plaats op gaan focussen. Onze nieuwe bedrijfsstrategie in een notendop: gemoedsrust bieden. Want dat ligt ons – gezien onze wortels in de verzekeringswereld – nauw aan het hart.

Gemoedsrust willen wij in de eerste plaats bieden op het vlak van veiligheid. Heel wat bedrijven liggen namelijk wakker van cyberaanvallen. Ten eerste willen we dat onze klanten die cybervrees laten varen – wij hebben nu eenmaal de juiste oplossingen in huis – en ten tweede willen we onze klanten overtuigen van de noodzaak van een proactieve houding. Een cyberattack moet en kan je vermijden. Maak er dus werk van.

Beter voorkomen dan genezen, luidt de boodschap. Hardware en software zijn een middel om dat te bereiken, niet het doel. We willen ook gaan inzetten op mensen, want de bewustwording bij de medewerkers in uw organisatie is minstens zo cruciaal.

Door te focussen op cyberveiligheid willen we op dat gebied een toonaangevende partner worden in West-Vlaanderen en omstreken. Zo zullen we samen met universiteiten en hogescholen een cybercentrum oprichten in Waregem. Daar gaan we onderzoek doen, profielen rekruteren en bedrijven helpen om bepaalde certificaten te behalen.

De tijd is voorbij dat een IT-provider hardware en software bij een bedrijf installeerde, waarna de dienstverlening ophield. Vandaag willen bedrijven totaaloplossingen. Ze willen van a tot z geïnformeerd worden – bijvoorbeeld over GDPR.

Gemoedsrust gaan we in de tweede plaats op commercieel vlak bieden. We willen namelijk onze klanten in het b2c-segment een hogere hit rate garanderen door ze ChatBizz voor te stellen. Deze heel intuïtieve app – een samentrekking van ‘chatbot’ en ‘business’ – biedt de eindklant een totaaloplossing bij de aankoop van duurzame producten. Men kan offertes aanvragen, wijzigingen doorvoeren, de aankoop bevestigen, leningen aangaan of leasen, verzekeringen afsluiten en schadegevallen aangeven. Bovendien is ChatBizz gekoppeld met alle mogelijke belanghebbenden: verzekeraars, leasemaatschappijen, banken en betaalsystemen, …

Dankzij ChatBizz kunnen onze klanten hun dienstverlening versterken en zelfs concurreren met grote onlinespelers als Amazon of Bol.com. ChatBizz
helpt niet alleen om producten vlotter te verkopen, maar ook om ze snel en efficiënt te verzekeren. De consument kan bij wijze van spreken vanuit zijn luie zetel een nieuwe auto bestellen.

Kortom, we hebben heel wat nieuws te vertellen en heel wat nieuwe ambities.

Veel leesplezier op onze pas vernieuwde website!

Roland Maes