Tijdens deze uitzonderlijke omstandigheden staat elke onderneming voor een enorme uitdaging. Zelfs in het beste geval is een reorganisatie binnen de werking van jouw bedrijf onvermijdelijk.

Hoe ga je om met deze situatie? Zeker wanneer je product of dienst net van het contact met de klant afhangt.

CRM Group zoekt graag samen met jou naar de gepaste digitale oplossingen.

 

Hopelijk kunnen we ondersteunen
met enkele praktische tips!

 

1. Communiceer je aangepaste aanpak

Een beperkte of andere dienstverlening, wijzigingen in de openingsuren, aanpassingen in het onthalen van klanten of contactpersonen?

Breng je klanten en partners op de hoogte via een nieuwsbrief, of nieuwsbericht op uw website, maar benut zeker ook je sociale media kanalen.

 

2. Geef extra aandacht aan je online verkoop

Beschik je momenteel over een webshop?

Via een online campagne via social media, of via zoekmachines kan je die in de kijker laten zetten. Breng uw doelgroep op de hoogte van je online aanbod, of stimuleer bezoekers via remarketing om hun online aankoop te voltooien.

Een Facebookpixel op je website, een SEA-campagne via google, of een visual op Instagram horen bijvoorbeeld allemaal tot de mogelijkheden.

 

3. Een online alternatief voor je offline verkoop?

Een simpele webtoepassing kan eventueel al een oplossing betekenen! Online reservatie, een virtueel onthaal, uploadmogelijkheden voor documenten? …

Contacteer ons; dan denken we na over een oplossing op maat van jouw zaak.

 

4. Een nood-webshop?

Nood breekt wet!
Wij bieden nu een snelle oplossing om je producten of diensten snel online beschikbaar krijgen!

Ons aanbod, zolang de maatregelen van de overheid van kracht zijn:

Een ‘Express-Webshop’

vanaf € 450,-*

  • Je aanbod binnen de 2 dagen online.
  • Elementaire functionaliteiten
    (incl. implementatie van online betaling)

* exclusief domeinnaam, hosting en SSL-certificaat

 

We gaan graag samen met jou de uitdaging aan!

Contacteer ons
via +32 56 36 14 88
of info@crmart.be